powrót do strony głównej

Etap komercjalizacji

Zakres wykonanych działań


  • określenie grupy docelowej na podstawie strategii komercjalizacji
  • identyfikacja wizualna obiektu, obrandowanie
  • edycja artykułów oraz reklama wspierająca proces komercjalizacji w mediach branżowych ogólnopolskich i międzynarodowych
  • edycja artykułów oraz reklama wprowadzająca projekt wśród grupy docelowej
  • edycja i projektowanie broszur promujących obiekt w różnych wersjach językowych
  • oprawa marketingowa i PR-owa oraz czynny udział w targach branżowych
  • organizowanie eventów okolicznościowych wieńczących kolejne etapy budowy (kamień węgielny, wiecha)
  • organizowanie i prowadzenie konferencji prasowych
  • prowadzenie strony internetowej i Fun Page informującej o stanie zaawansowania inwestycji
  • prowadzenie kroniki budowy
  • wirtualny spacer po obiekcie

Kampania otwarcia

Zakres wykonanych działań


  • opracowanie strategii kampanii otwarcia w oparciu o grupę docelową obiektu i najemców
  • opracowanie linii kreatywnych i key visual na podstawie zaprojektowanej sesji zdjęciowej
  • kreacja reklam do prasy, outdoor, ulotek, banerów internetowych
  • stworzenie strony internetowej
  • planowanie i zakup mediów : radio, internet, prasa, outdoor,
  • edycja artykułów i tekstów reklamowych, sloganów reklamowych
  • współpraca z mediami , działania PR
  • prowadzenie FB, instagramu
  • organizacja i prowadzenie konferencji prasowej
  • współpraca z lokalnymi władzami i instytucjami
  • prowadzenie akcji ambientowych
  • zaplanowanie i koordynacja eventu otwarcia

Stała obsługa marketingowa

Zakres wykonanych działań


  • opracowanie strategii działań marketingowych w oparciu o grupę docelową i najemców
  • zaplanowanie i realizacja budżetu
  • opracowanie key visual
  • planowanie i realizacja wydarzeń, akcji, eventów, konkursów (aplikacje)
  • kreacja reklam do prasy, outdoor, ulotek, banerów internetowych
  • planowanie i zakup mediów : radio, internet, prasa, outdoor
  • edycja artykułów i tekstów reklamowych, sloganów reklamowych
  • współpraca z mediami , redagowanie artykułów, działania PR
  • prowadzenie strony internetowej, SEO, SEM
  • prowadzenie FB, instagramu
  • współpraca z lokalnymi władzami i instytucjami
  • prowadzenie akcji ambientowych
  • współpraca z najemcami, inicjowanie i prowadzenie wspólnych akcji promocyjnych
  • ulotkowanie, mailing
powrót do strony głównej